mandag den 5. november 2018

Vandring i Sydsverige

Dette er en reklame :)

I gennem snart 50 år har jeg været meget aktiv fjeldvandrer og har haft Kebnekaisefjeldene som
foretrukket vandreområde.
Nu er der bare det med fjeldet at der er rigtig mange årstider hvor man ikke kan være deroppe. Efter samernes kalender der er delt op i 8 årstider nemlig vinter, vårvinter, vår sommer, vårsommer, sommer, høstsommer, høst og høstvinter, så er det kun i sommertiden at man kan vandre i fjeldet!

Men hvad skal man så lave resten af året?
Man skal naturligvis vandre andre steder og mit valg faldt primært på Sydsverige hvor jeg gennem lige så mange år har gennemtravet og det er der nu blevet en bog ud af.

Jeg har valgt et udpluk af mine mange ture og har lagt en del vægt på egne ruter som for de flestes vedkommende tager udgangspunkt i markerede ruter hvortil jeg så har komponeret rundture så mange af ruterne er dels på stier og dels i terrænet.

I vandrekredse er jeg vist kendt for mine pionerture som mange er blevet "trukket igennem" på de ture jeg har planlagt gennem årene.

Bogen her giver også anvisning i hvordan du selv kan tilrettelægge spændende og anderledes ture derovre.

Fakta
Forfatter: René Ljunggren
Muusmann'forlag
Sideantal: 209
Format: 190 X 225 cm
Indbinding: Hæftet

Pris kr. 229,00
Pris inkl. forsendelse signeret af forfatteren kr. 280,00
Bogen kan købes hos muusmann-forlag.dk og hos boghandlere landet over samt ved at skrive en mail til mig på rene@ljunggrens.dk

Læseprøver








Ingen kommentarer:

Send en kommentar