onsdag den 25. marts 2020

På sheltertur

Der har været stille her på bloggen i nogen tid.
Dels har jeg færdiggjort min bog om shelterture og at skrive en bog er altid et stort men hyggeligt arbejde.
En ny website ljunggrens.dk er det også blevet til.

Bogen er blevet flot og er blevet vel modtaget.

Jeg har forsøgt at lave den så alle uanset forhåndsviden kan få noget ud af den. Det gælder såvel for novicen der skal ud for første gang og måske have sin familie med, men der er også noget for den mere erfarne og så har jeg medtaget steder i Danmark jeg synes er gode shelterpladser i spændende landskaber.

Bogen kan købes i en del udstyrsbutikker her i landet og ved at bestille hos muusmann forlag og når du kikker der finder du måske også andre bøger der kan interesserer dig.

Shelterture er populære som aldrig før og i disse coronatider kan et afsidesliggende shelter måske være med til at adsprede dig og eller din familie ved at komme ud uden at møde andre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar