lørdag den 10. marts 2018

Der sker ikke en skid for tiden!

Jeg er ikke særlig aktiv her for tiden og det har sin årsag.
Jeg er nemlig godt igang med manuskriptet til min nye bog der handler om vandreruter i Sydsverige.


Det er et temmelig omfangsrigt arbejde at skrive fagbøger men det vidste jeg godt inden jeg startede idet jeg har skrevet andre og lignende bøger før.

Heldigvis har jeg altid skrevet dagbog når jeg har været på tur. Nogle gange har det været meget detaljerede beskrivelser af rute og naturen i området, mens det andre gange kun har været om naturen og terrænet idet jeg har tracket min rute på en GPS.

Alle disse optegnelser kommer mig til gode i arbejdet men da nogle af ruterne og optegnelserne er gamle så forestår der en masse research, og der skal i nogle tilfælde også tages nye billeder og tjekkes ruter på stedet.

Jeg vil i bogen ikke udelukkende beskrive eksisterende ruter men supplere med mine egne "selvopfundne" samt beskrive hvordan disse er blevet til.

Det er rigtig spændende at skrive idet det er ligesom at genopleve turene påny.

Der bliver masser af kort og GPS spor over ruterne så glæd jer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar